Tuesday, July 13, 2010

Pengenalan Zarazakaria.blogspot.com

Dalam hidup ini ada banyak perancangan dan kemahuan. Tetapi tidak semua mampu kita penuhi.

Untuk mencapai kehendak dan cita-cita, tiada jalan mudah. Saya menghadapi saat getir di dalam hidup pada masa sekarang dimana semangat saya luntur kerana gagal dalam perniagaan. Sumber kewangan saya merosot sama sekali. Semangat saya jatuh, saya tiada keyakinan diri. Saya menolak tawaran kerjaya yang menjamin hidup saya tetapi saya menolaknya kerana saya mahu fokus cita-cita saya sebagai usahanita.

Hari ini, sebelum datanghari ini dan hari esok telah saya ingatkan diri saya supaya tidak mengalah. Saya mungkin terpaksa berpatah balik ke jalan yang pernah saya tempuhi untuk mengumpul modal dan membina kembali kegagalan masa lalu.

Dengan doa dan harapan saya mahu mengangkat situasi sekarang sebagai cabaran kepada diri saya supaya mampu saya membina kejayaan hari kemudian.

Dan http://zarazakaria.blogspot.com sebagai saksi perjalanan saya seterusnya!

No comments:

Post a Comment